Legitymacje dla nauczycieli
Oficjalny Internetowy System Zamawiania Legitymacji Służbowych Nauczyciela.

 
Strona główna Logowanie Rejestracja Jak zamawiać Dostawa Koszty - Cennik Regulamin Reklamacja Kontakt


Uwaga!

W przypadku publicznych (budżetowych) placówek oświatowych stosujemy preferencyjne warunki płatności, tzn. wysyłamy zamówione legitymacje, do przesyłki dołączamy fakturę z opóźnionym terminem zapłaty, na podstawie której należy dokonać płatności przelewem w terminie i na konto wskazane na ww. fakturze.

Pozostali klienci 100% przedpłata.


Wszystkie informacje o złożonych zamówieniach dostępne są w "historii zamówień" po zalogowaniu się.


Informujemy, że zamówienia złożone na legitymacje nauczyciela przez osoby fizyczne nie nie będą realizowane, zgodnie z regulaminem systemu.


W razie pytań zadzwoń do nas na numer 881 791 842 
lub wyślij e-mail.

 

REKLAMACJA

PODSTAWA REKLAMACJI
Podstawą do reklamacji jest wystapienie widocznych wad druku kart plastikowych - tylko karty odbiegające od standardów jakościowych druku kart plastikowych metodą sublimacyjną - wydruk kolorowy i termotransferową - wydruk monochromatyczny oraz niezgodności danych ze złożonymi przez zamawiającego wnioskami o wydrukowanie legitymacji. 


Za błędy popełnione przez zamawiającego polegające na nieprawidłowym podaniu danych potrzebnych do wyprodukowania legitymacji nauczycielskich Sprzedawca nie odpowiada!



MIEJSCE I SPOSÓB ZŁOŻENIA REKLAMACJI

Reklamacja może zostać złożona przez Klienta:

  • pisemnie na adres: ul. Wita Stwosza 16/23, 44-102 Gliwice;
  • faksem na numer: 322 791 842.
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@legitymacja.com.pl.



OPIS REKLAMACJI

Przy składaniu roszczeń reklamacyjnych należy podać w opisie reklamacji poniższe informacje:

  1. informacje dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia niezgodności;
  2. żądanie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży;
  3. dane kontaktowe składającego reklamację.



DOSTARCZENIE REKLAMOWANEGO PRODUKTU

W przypadku gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na adres ul. Wita Stwosza 16/23, 44-102 Gliwice. 


ODPOWIEDŹ SPRZEDAWCY

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

 
Legitymacja.com.pl | 44-102 Gliwice | ul. Wita Stwosza 16/23 | tel. 881 791 842 | faks 322 791 842 | email: kontakt@legitymacja.com.pl
Polecamy:  Edytor plików PHP   Wysyłanie grupowych e-mail   Wysyłanie grupowego e-mail z serwera   Sprawdzanie linków   Sprawdź pozycję w Google